hello

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest radca prawny dr Dominik Delczyk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Radcy Prawnego dr Dominik Delczyk, ul. Szybka 1A m.7, 50-421 Wrocław, NIP: 9161405244, REGON: 524433680, adres e-mail: dominik.delczyk@kancelariadelczyk.pl, zwany dalej „Administratorem”.
  1. Możliwe formy kontaktu z Administratorem to:
  • kontakt za pomocą poczty elektronicznej (adres e-mail): dominik.delczyk@kancelariadelczyk.pl,
  • kontakt listowny na adres korespondencyjny Kancelarii: ul. Szybka 1A m.7, 50-421 Wrocław
  1. Państwa dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celach związanych z udzieleniem pomocy prawnej, zgodnie z zasadami wymienionymi w art. 5 RODO i art. 5a, 5b, 5c ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych:
  • wywiązania się Administratora z obowiązków wynikających z umowy o świadczenie pomocy prawnej, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
  • wypełnienia obowiązków Administratora w interesie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
  • wywiązania się z obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
  • dochodzenia roszczeń wynikających z zawartych z Państwem umów.
  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Przetwarzanie danych osobowych jest jednak niezbędne w celu realizacji umownych obowiązków Administratora w zakresie świadczenia pomocy prawnej.
  1. Administrator będzie przetwarzał Państwa następujące dane:
  • dane identyfikujące (imię, nazwisko, PESEL, NIP),
  • dane kontaktowe (adres-email, numer telefonu, adres zamieszkania, siedziby, korespondencji),
  • dane dotyczące prowadzonej działalności gospodarczej (w przypadku jej prowadzenia),
  • dane przekazane w trakcie realizacji umowy zawieranej z Administratorem, w związku ze świadczonymi usługami prawnymi, które będą chronione tajemnicą zawodową,
  • dane uzyskane od innych osób w trakcie realizacji umowy (np. od komornika sądowego, sądu, strony przeciwnej).
  1. Odbiorcą Państwa danych osobowych są podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa i podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz Administratora, tj.:
  • podmioty zajmujące się w ramach prowadzonej działalności gospodarczej Administratora obsługą księgową i rachunkową,
  • podmioty zajmujące się w ramach prowadzonej działalności gospodarczej Administratora obsługą systemów informatycznych,
  • podmioty współpracujące z Administratorem, na których przepisy nakładają obowiązek zachowania tajemnicy, na potrzeby realizacji usług pomocy prawnej lub pracownikom Administratora, którym powierzono pisemnie przetwarzanie danych osobowych i którzy ponoszą odpowiedzialność za naruszenie zasad przetwarzania,
  • instytucje państwowe, organy władzy, organy administracji publicznej, organy wykonujące zadania publiczne (np. sądy, komornicy sądowi, mediatorzy, kuratorzy, organy kontroli skarbowej), w zakresie wynikającym z umowy lub przepisu prawa.
  1. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
  2. Państwa dane będą przetwarzane do czasu ustania celu ich przetwarzania w związku z zawartą umową o świadczenie pomocy prawnej lub do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie, jednak nie dłużej niż do przedawnienia roszczeń wynikających lub związanych z umową z Administratorem, a także przez czas wymagany przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
  3. Przetwarzanie podanych przez Państwa danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
  4. W związku z przetwarzaniem danych przysługują Państwu następujące prawa:
  • prawo dostępu do danych, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (dalej jako UODO) oraz art. 15 RODO,
  • prawo sprostowania danych, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 UODO oraz art. 16 RODO,
  • prawo usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), zgodnie z art. 17 RODO,
  • prawo ograniczenia danych, zgodnie z art. 18 RODO,
  • prawo przeniesienia danych, zgodnie z art. 20 RODO,
  • prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych, zgodnie z art. 21 RODO.

W celu skorzystania z w/w praw, należy skontaktować się z Administratorem w jednej z form, wskazanych w pkt 2.

  1. Osoba, której dane dotyczą, ma również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza RODO. Szczegóły związane z procedurą złożenia skargi znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Danych Osobowych: https://uodo.gov.pl/83/155
  2. Treści zamieszczone na stronie internetowej kancelariadelczyk.pl oraz informacje w niej zawarte służą celom informacyjnym o wykonywanej działalności zawodowej i nie stanowią porady prawnej.
  3. Strona kancelariadelczyk.pl może wykorzystywać pliki cookies (tzw. „ciasteczka”).
  4. Gromadzone informacje mogą dotyczyć adresu IP, wykorzystywanej przeglądarki, języka, systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz pozostałych informacji przesyłanych dobrowolnie przez użytkownika witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.
  5. Pliki cookies wykorzystywane są w celu monitorowania i tworzenia statystyk, które pomagają usprawnić korzystanie z witryny  oraz funkcjonowanie serwisu. Uzyskane przez Administratora za ich pomocą informacje wykorzystywane są wyłącznie w celu administrowania stroną kancelariadelczyk.pl.
  6. Mają Państwo możliwość zablokowania w przeglądarce „ciasteczek” pochodzących ze strony https://kancelariadelczyk.pl/ . W celu zarządzania ustawieniami cookies należy postępować zgodnie z instrukcją przewidzianą dla używanej przez siebie przeglądarki internetowej.

Registration

Forgotten Password?